Diety szybko odchudzające. Jak łatwo stracić 10 kilogramów

Istnieje wiele diet na szybkie odchudzanie, ludzie wytrwali mogą uciec i 10 kilogramów w stosunkowo krótkim okresie.

Niektóre diety mogą być skuteczne niż inne, inne mogą być proste lub trudne do przestrzegania. Możesz wybrać to, co uważasz za wysportowane, funkcję preferencji żywieniowych lub styl swojego życia.

Możesz spokojnie wyjechać na wakacje, bez dodatkowego ciężaru na wadze, jeśli zaczniesz od jutra dietę na czczo tylko przez 7 dni. Wiem, jak to brzmi: że reklamy te „science fiction”, które obiecujesz osłabić hokus-pokus.

A ja „przekonuję” ściągając gumkę w pasie niektórych spodni maaari: „Spójrz, teraz załóż ubranie może mieć mniej niż 15 numerów”. No cóż, nasza dieta nie ma nic „nadprzyrodzonego” i nie obiecujesz, że zdziała cuda.

Dieta wakacyjna opiera się na odrębnych zasadach żywienia: codziennym spożywaniu jednego rodzaju pokarmu. Żadnych ograniczeń ilościowych (że nie głodujesz i nie oddajesz swojego metabolizmu ponad głowę) i nie pozbawiasz swojego organizmu składników odżywczych niezbędnych dla dobrostanu. Przez 7 dni. Otóż ​​to ! Więc kiedy osiągniesz cel.

Diety szybko odchudzające

Dietetyczne balerinki to jeden z majowych ludowych lekarstw na odchudzanie. Jest to dieta niskokaloryczna, a ludzie, którzy ją stosowali, mówili, że są bardzo zadowoleni.

  • śniadanie: duża szklanka wody i niesłodzona kawa
  • przekąska: dwa kraje gotowane na jajka
  • Lunch: szklanka soku z pomidorów
  • przekąska: pełna kromka chleba i kawałek szynki z kurczaka lub kawałek kurczaka na grillu
  • Kolacja: 100 gramów sera z tłuszczu krowiego. Przed lub po obiedzie możesz zjeść jabłko.

Uwaga :

  • nie wolno Ci jeść po godzinie 18.00
  • ostatni posiłek należy spożyć co najmniej trzy godziny przed pójściem spać
  • musi wykonywać ćwiczenia przez co najmniej godzinę

Więc jak łatwo stracić 10 kilogramów?

Gimnastycy dietetyczni obiecują szybki spadek wagi, określając masę mięśni i energię jako osłony. Sekretnym składnikiem jest oczywiście dyscyplina. Śniadanie w formie bufetu

  • Wariant 1: omlet 2 białka jajek, 1/2 czerwonej / papryki, 1 filiżanka kawy / herbaty niesłodzonej
  • Wariant 2: 1 śniadanie jogurtowe z płatkami owsianymi, 1/2 szklanki owoców leśnych
  • Wariant 3: 1 kromka chleba pełna masła do orzeszków ziemnych
  • Wariant 4: 1 jajko na twardo, jedna kromka chleba tostowa, 1 filiżanka kawy / herbaty niesłodzonej
  • Wariant 5: 1 świeży pomarańczowy 1 kromka chleba

Lunch

  • Wariant 1: Sałatka z warzyw z gotowanym kurczakiem
  • Wariant 2: ryba do grilla, surówka z warzyw
  • Wariant 3: 1 szklanka zupy warzywnej
  • Wariant 4: 1 jajko na twardo, 1 marchewka
  • Wariant 5: grill z piersi kurczaka, sałatka
  • Wariant 6: 1 jabłko

Obiad

  • Wariant 1: 1 jajko na twardo, 1 marchewka
  • Wariant 2: Sałatka owocowa
  • Wariant 3: 125 gramów gotowanej cielęciny
  • Wariant 4: 125 gramów niskotłuszczowego sera, 1 ogórek
  • Wariant 5: ryba lub gotowane mięso

Dieta szybko osłabiona czarną kawą, herbatą i wodą

Śniadanie w formie bufetu: Pijemy kawę czarną lub herbatę (tym bardziej w maju niż cukier) lub szklankę wody. Jeśli chcesz łączyć diety… to mówi, że jeśli wypijesz rano szklankę wody, szybko osłabniesz w maju.

Tam i lekarstwo na odchudzanie tzw. „Dieta gorącej wody” o której można poczytać a na miejscu naszą. Możesz zjeść półtorej grejpfruta lub wypić szklankę świeżo wyciśniętego soku. A oto link do diety grejpfrutowej. Jedzenie … jedna kromka chleba smażona z odrobiną masła do orzeszków ziemnych.

  • Obiad: 1 kromka tosta z tuńczykiem (tuńczyk z puszki w wodzie). Napój: kawa czarna, herbata lub woda.
  • Kolacja: Mięso ubogie (kurczak lub wołowina) – 100 gramów w połączeniu z 4 łyżkami zielonej fasoli gotowanej bez tłuszczu. Możesz również zjeść 1 jabłko (średnie). Napój: herbata lub woda.

Dieta szybko osłabiona jabłkami, jajkami, zieloną herbatą i mączką ryżową

Dieta o niskiej zawartości kalorii może ułatwić szybką utratę wagi większości zdrowych osób dorosłych. Oto plan diety na 900 kalorii, który pomoże Ci schudnąć w zaledwie październikowe dni.

Dieta składa się z następujących składników:

  • Jabłka – Jabłka są bogate w błonnik i działają jak naturalny bloker tłuszczu.
  • Jajka – składają się z pożywienia potrzebnego Twojemu organizmowi. i pomaga zmniejszyć wagę. To szybka przekąska, którą możesz się cieszyć w dowolnym momencie.
  • Herbata zielona – zawiera przeciwutleniacze, które pomagają zmniejszyć odkładanie się tłuszczu.
  • Mączka owsiana – Pomagasz Ci czuć, że maj wypełnia dużo czasu i zmniejsza apetyt. Pomaga zmniejszyć wagę, zmniejszając spożycie żywności w niepotrzebnych ilościach.

Dieta szybko osłabiona o „smaku indyjskim”

  • Dzień 1. Jedz tylko owoce. Możesz jeść dowolne owoce, z wyjątkiem winogron, bananów i mango. Zależy Ci na tym, aby w diecie nie mogło zabraknąć arbuza, pomarańczy, jabłek, granatów i truskawek. Możesz je spożywać w dowolnej ilości.
  • Dzień 2. Jest to dzień, w którym należy jeść tylko warzywa, gotowane lub surowe. Możesz nawet rozpocząć dzień od ugotowanego ziemniaka. To zapewni Twojemu organizmowi wystarczającą ilość energii i węglowodanów na następny dzień. Włącz do diety i wiele zielonych warzyw.
  • Dzień 3. To połączenie pierwszego i następnego dnia. To dzień, w którym musisz jeść warzywa i owoce. Unikaj, ale jedz ziemniaki.
  • Dzień 4. Jeśli przez pierwsze trzy dni musisz unikać bananów, teraz jest czas, kiedy powinieneś zjeść do 6 bananów w ciągu dnia. Należy wypić nawet cztery szklanki mleka. Chociaż mówi się, że w tej diecie banany są tuczące, stanowią dla organizmu źródło potasu i sodu.
  • 5 dzień. W tym dniu jedz pomidory, kapustę i ser od krów. Możesz zjeść do 6 pomidorów. Ponadto zwiększa spożycie wody o 1/4 dziennego spożycia.
  • 6 dzień. Ten dzień różni się nieco od dnia piątego. Powinieneś jeść kapustę, sery od krów i inne warzywa, ale nie czerwone. Możesz z nich zrobić smaczną zupę. Nie zapomnij pić wody!
  • Dzień 7. Najważniejszy jest również ostatni dzień diety. Można pić sok ze świeżych owoców, jeść szklankę brązowego ryżu lub innych warzyw.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *